söndag 19 december 2010

Hej

Hej bloggen!
nu har jag inte skrivit på länge pga att jag varit inne på msp (moviestarplanet.com) där jag heter tovilovi såklart.
Men jag kommer börja skriva mer efter som jag ska bli årets bästa 10 årig bloggerska.Nu undrar ni säkert varför jag vill bli det men det är så här att på en hemsida gav min en kompis ``om du gillar det här ska jag skriva villken årets du är´´ jag gillade och hon skrev att jag ska bli årets bästa 10 åriga bloggerskan. så här e jag.
Idag har jag varit nere i min pappas studio där vi spelade in några jullåtar:Nu tändas,Blinka lilla stjärna,Jag såg mamma kyssa tomten och bjällerklang. Jätte roligt men det tog sex timmar! så nu är jag utmattad och ska sätta min framför tvn snart. men först kommer några SJUKT snygga skor från en ny skobutik på nätet som heter swedishhasbeens.com
(snart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar