söndag 26 december 2010

...




Hej bloggen!
Nu har ni chansen att för första gången på den här bloggen att vinna lite priser.

1:a pris = En väska
2:a pris = en CD skiva + örhängen




3:a pris = en CD skiva



Om ni vill vinna något av dom här priserna ska ni kommentera det här inlägget om hur bra den här bloggen är.
ni ska även bjuda in vänner att se bloggen så skriv antalet tillsammans med kommentaren.
Så ett inlägg kan t.ex se ut så här:


Den här bloggen är underbar pga att tovilovi skriver så mkt bra saker i den.
Jag har visat 3 vänner bloggen.

den som har mest rörande kommentar och flest inbjudna vinner. =)
Lycka till.

om ni inte vet hur man kommenterar kan ni kolla här

4 kommentarer:

  1. Den här bloggen är bäst du kommer att bli världens bästa bloggare när du blir stor eller du är redan bäst jag kommer länka din blogg varje vecka <3 <3 <3 <3 <3 Jag går ofta in på den och du skriver jätte intresanta saker vi härmar lix varandra för vi tycker vaåra bloggar är bra men din är såklart bäst


    Puss Kram Julia

    SvaraRadera
  2. Du är en jättebra bloggare! <3 Du kommer nog bli som blondinbella! Jag läser din blogg varje dag! Jag älskar verkligen allting på din blogg! kram<3 Lybban

    SvaraRadera
  3. din blogg är den bästa bloggen i hela världen<3jx1000ag läser den varje dag du skriver om så många intresanta saker<3<3du kommer bli den bästa bloggen när du blir stor fast det är du ju redan<3<3<3<3jag kommer länka din blogg<3<3puss o kram Tilde

    SvaraRadera
  4. Jag älskar värkligen dig och din blogg!!!
    Jag bara avgudar dig!!!

    SvaraRadera