tisdag 21 december 2010

Skriva

 TOVA
Jag skriver mitt namn med fingrarna: Tova
Jag skriver mitt namn med armbågarna:tova
Jag skriver med Näsan:tg,ovfa
Skriver med hakan:tolv a
Skriver med pannan:to9ivfqa
Skriver med höger fot: tyova
Vänster:toiva


ELLA
Jag skriver mitt namn med fingrarna:Ella
Med armbågarna:ella

Näsan:relolowa
Hakan:s..a
Pannan:oioi9q
Höger fot: ella
Vänster: ella















RÖSTA PÅ VEM DU TYCKER SKA VINNA! TOVA ELLER ELLA?
DEN SOM FÅR MINST RÖSTER INOM 1 MÅNAD MÅSTE HÄLSA GODAG ELLER HEJ TILL ALLA DOM SER PÅ GATAN DEN DAGEN =)
Lycka till.


så kom ihåg att skriva vad det står mellan oss tex. 1-0

16 kommentarer:

  1. Jag tycker Tova var bäst så hon får min röst.
    1-0

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att Ella var duktigast så jag röstar på henne 1-1

    SvaraRadera
  3. Jag tycker Ella hahahahahahhahahhah men hon var faktiskt (lite) bättre en du :P
    Haha kram ps:Nu leder Ella med 2-1

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej tovilovi!
    Måste bara berätta att din blogg är bara bäst!
    så jag tycker dig Tova för att du var bäst :)

    SvaraRadera
  6. Hej alla Tovilovis läsare!
    Jag tycker att det var OTROLIGT lika men Tova var ett LITET snäpp före.
    Kramar
    Alicia0102

    SvaraRadera
  7. Hehe nu står det 2-4 :)
    Jag glömde att skriva

    SvaraRadera
  8. Hej Tovilovi (om du läser)
    Mitt andvändarnamn är Jusin00 och jag skulle jätte gärna vilja rösta på tovilovi.=)<3
    Tack för en UNDERBAR blogg!
    5-2

    SvaraRadera
  9. HEj tovilovi jag är ett stort ¨¨fan¨¨ av bloggen och vll gärna rösta på dig =)
    Kramar
    Tovilovifan1

    SvaraRadera
  10. Hej Tovilovi
    Jag tycker att Ella var bäst
    6-3

    SvaraRadera
  11. Hej alla som kollar!
    Jag är jätte glad att ni röstar och om en vecka ska det avgöras. Ni får gärna rösta flera gånger =)

    SvaraRadera
  12. Du får min röst Tova <3
    7-3

    SvaraRadera
  13. Jag tycker ingen men jag skoja bara jag tycker TOELVALA alltså båda

    SvaraRadera
  14. love absolut alla röster men det är bara till den 8 elr. 9 januari så komihåg att rösta mycket

    SvaraRadera